Besøg, besøg, besøg!

Legestue for både voksne og børn

Fredag var en oplevelsesrig dag. Om formiddagen var vi på besøg hos Norske Lili (6½ måned) og Lilis mor Mari. Vi havde mødt Mari og Lili på den første kaffedate vi var på og aftalte at holde en playdate med de to tøser. Lili synes det var lidt grænseoverskridende at der pludselig var en anden baby, som gerne ville lege med hendes legetøj, mens Ida synes det var en fest og grinede og pludrede derudad. Der gik dog ikke lang tid før begge pigerne var i højt humør og synes det var fornøjeligt at røre ved hinanden og holde i hånd. De to piger var så søde sammen!

Fredag eftermiddag fik vi besøg af mors kollega Henriette og hendes to døtre Elisabeth og Juliane. Pigerne havde glædet sig rigtig meget til at se baby Ida igen og de nød at lege med hende og finde legetøj til hende. Ida nød det mindst lige så meget og var helt i hopla og opmærksom på hvad de to piger nu havde fundet på.

Ida underholdes af de to krudtugler

Da far kom hjem fra arbejde kørte mor med Henriette og co. i lufthavnen for at hente veninde Julie som mor kender tilbage fra folkeskolen. Henriette og co. skulle hente deres farmor som kom med samme fly som Julie så det kunne lige passe med at vi kunne følges ud til ankomsthallen.

Fredag aften lavede vi dejlig mad og nød lidt øl og rødvin herhjemme. Lørdag stod den på sightseeing for mor og Julie, imens far passede Ida hjemme. Da vi havde shoppet os helt matte tog vi hjem og lavede mad sammen med far og så tog mor og Julie ellers i byen og dansede til kl 5 næste morgen. Pyyyyh det var hårdt søndag synes mor og Julie, for Ida er ikke typen, der tager hensyn til tømmermænd 🙂 men hyggeligt var det.

Julie introducerede Ida til bananmos

Barnepige og succes

I dag har barnepigen Daniella været forbi igen. Denne gang kom hun så hun lige kunne være med til at putte Ida til lur i håb om at Ida så ville være mere fortrolig med Daniella når hun tog hende op fra lur igen. Det gik heldigvis rigtig godt og Ida havde været glad og smilende hele tiden mens mor var væk. Daniella kommer igen på fredag og passer Ida mens mor tager på tur.

Mere besøg

I næste uge får vi også besøg – denne gang af Farmor og Farfar. Det glæder vi os rigtig meget til og vi ved de også glæder sig. Nu har vi dog lige en weekend uden besøg og uden planer hvilket er tiltrængt efter de mange skønne besøg over de sidste måneder hernede.